|
Games Beat взяли у голови Take-two, Штраусса Зельника (Strauss Zelnick), інтерв'ю на E3. Звичайно ж, крім слів про GTA, там були і питання і про інші ігри T2 (зараз їх 16), але я вибрав найцікавіше. Те, що торкається GTA, звичайно ж. Що скажете про те, як інвестиційне співтовариство дивилося на Take-two минулого року? Я не думаю, що хтось відчував би себе добре, при такому курсі акцій, який був у нас в минулого року. Для інвесторів розумним було б чекати нашу роботу цього року, коли ми не випускаємо нову GTA. Вони хочуть побачити, що ми можемо ще зробити. Але я можу сказати, що GTA для нас – як однотонна горила і ніхто не сміє цього заперечувати. На даний момент ми продали трохи більше 13 мільйонів екземплярів гри. Недавно повідомили, що у ігор, які виходять в четвертому кварталі, більший дохід, чим у останніх. Таке відчуття, що тенденція випуску ігор до свят все ще не змінилася, хоча ось фільми мають цілком певний успіх влітку і в інші пори року. Я не бачив цієї новини, але сам знаю, що в цей час у всіх щільний графік. Ми ж довели, з випуском GTA 4, що можна викласти гру на прилавки у будь-який час року, і мати при цьому повноцінний блокбастер. Це схоже на суперечку, хто з'явився раніше – яйце або курка. Люди купують ігри в кінці року тому, що в цей час постійно виходять масштабні тайтли. І ви знаєте, що людям потрібні подарунки в цей час. Отже я б не проводив що-небудь в жаркому липні. Ви цікавитеся в широкому масштабі MMO? Ми не оголошували ні про яке MMO. Конкуренція в цьому середовищі на ринку США дає реальні ризики. Це вимагає величезних інвестиційних вливань і масштабної маркетингової підтримки. Є тільки два успішні MMO-проекта, які зайняли свою нішу в США. Цього дуже важко досягти. Що ви думаєте про ігровий сервіс Onlive? Ми спостерігаємо за ними. Ми були в їх прес-релізі. Досить захоплююча ідея. Само усвідомлення того, що ви можете прийти на сайт і запустити будь-яку гру високого класу – просто не укладається в голові. Ми подивимося, як все це працюватиме. Я не можу робити прогнозів про технології інших людей. Тут навіть небезпечно передбачати щось про власних. Без сумніву знайдуться споживачі, яким легко завантажити щось замість того, щоб йти в магазин за покупкою. Але тут потрібно думати про сервери, які повинні витримати навантаження в мільйони чоловік, що грають одночасно.
|
|